صفحه اصلی نقشه سایت خوراک
تبلیغات
تبلیغات شما
محصول پرفروش فروشگاه
Title
عنوان محصول
قیمت : ...
خرید پستی
توضیحات محصول
برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 1 مراجعه کنید.
تبلیغات شما
تبلیغات شما
داستان کوتاه پادشاه و پیراهن-لئو تولستویصوفی ار باده به اندازه خورد نوشش باد-حافظشعر تو می توانی سروده قیصر امین پورشعر درآمد سروده حمید مصدقگفت و گو با خدا  اثر رابیندرانات تاگور  شعر سبزه سروده طاهر صفارزادهشعر وعده ی دیدار سروده سلمان هراتیزندگینامه عطار نیشابوریشعر «  به بخشندگان توانگر   » از والت ویتمنشعر چمدان سروده سید علی صالحی
بلوک راست
موضوعات
  • شاعران نامی
  • شاعران کلاسیک
  • شاعران جهان
  • نویسندگان ایرانی
  • نویسندگان جهان
  • داستان
  • شعر
  • زندگینامه
  • مصاحبه
  • کتاب
  • گالری تصاویر
  • نقاشی
  • آموزش
  • اخبار
  • آمار
    ● آمار مطالب کل مطالب : 416 کل نظرات : 273 ● آمار کاربران افراد آنلاین : 9 تعداد اعضا : 448 ● آمار بازدید بازدید امروز : 174 بازدید دیروز : 121 بازدید کننده ارمزو : 143 بازدید کننده دیروز : 83 گوگل امروز : 2 گوگل دیروز : 6 بازدید هفته : 174 بازدید ماه : 2,382 بازدید سال : 91,059 بازدید کلی : 1,488,764 ● اطلاعات شما آی پی : 3.149.27.81 مروگر : Safari 5.1 سیستم عامل :
    آرشیو
    لینک های روزانه
    نویسندگان
    لینک های دوستان

    Image
    قیمت
    خرید پستی

    برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 2 مراجعه فرمایید.

    بلوک وسط

    آخرین ارسالی های انجمن

    عنوان پاسخ بازدید توسط
    بیاین مشاعره 23 4627 hadiramesh1376
    من امینم شمام خودتونو معرفی کنین 13 3931 saye
    بیوگرافی سهراب سپهری 1 5385 arezootam
    داستان های طنز 7 3352 guis
    دانلود دیوان حافظ و گلاستان سعدی 1 2021 dorkman
    زوال 0 1300 akmin91
    جدید ترین آیا میدانید 91 0 2370 editor
    1 اردیبهشت روز بزرگداشت سعدی شیرازی 1 1614 mrbavandpoor
    توانایی زبان فارسی در معادل‌سازی 0 1520 editor
    زاویه دید در داستان 0 1719 editor
    «بچه‌های بدشانس» دوباره به نمايشگاه می‌آيند 0 1186 editor
    نگاهي به مجموعه داستان «روياي مادرم» 0 1313 editor
    25 فروردین روز بزرگداشت عطار نیشابوری 0 1236 editor
    بیوگرافی ناصرخسرو حارث قبادیانی 0 1530 editor
    بیوگرافی دکتر محمد علی اسلامی ندوشن 0 2486 editor
    بیوگرافی دکتر محمد معین 0 1298 editor
    آموزش قالب شعری قصیده 0 1420 editor
    بیوگرافی مرتضی کاتوزیان 0 1435 editor
    بیوگرافی جمشید هاشم پور 0 1344 editor
    الفبای قصه نویسی 0 1219 editor
    شعر خلیج همیشه فارس 0 1748 editor
    بیوگرافی زهرا اسدی 0 1623 editor
    بیوگرافی آنتوان چخوف 0 1158 editor
    بیوگرافی فرشته ساری 0 1232 editor
    بیوگرافی صادق هدایت 0 1504 editor
    بیوگرافی خیام نیشابوری 0 1334 editor
    داستان های کوتاه کوتاه 2 2130 editor
    بیوگرافی حافظ شیرازی 0 2480 editor
    زندگینامه مرحوم قیصر امین پور 0 10327 editor
    بیوگرافی فروغ فرخزاد 0 3180 editor

    مصاحبه سایت گنجینه با احمد عبدالخانی نخستین خواننده مسلط به زبان های عربی لبنانی و فارسی در جهان

    محمد امین ناجی
    15:28
    بازدید : 1873

    - سلام احمد جان برای شروع یه بیوگرافی کامل از خودت بده

    - احمد عبدالخانی متولد سال 1367. اهواز.ساکن یکی از شهرهای 80 کیلومتری اهواز.شغل های ازاد دارم و به خوانندگی مانند یک شغل نگاه نمیکنم

    - چی شد که به سمت موسیقی اومدی و از کی؟

    - از کودکی علاقه خاصی به موسیقی داشتم اما متاسفانه به دلیل کمبود امکانات موفق نشدم به خواسته هام برسم.واسه تحصیلات موسیقی باید به اهواز میرفتم و بارها کلاس های اموزشی ثبت نام میکردم ولی قادر به ادامه نبودم و بهتره بگم بارها شکست خوردم و نا امید شدم .از یک طرف مخالفت خانواده و مشکلات زندگی و جسمی خودم مسیر رو برام سخت تر کرده بود ولی با وجود این همه مشکلات ادامه دادم و تلاشمو کردم

    - از شما یه کلیپ ضبط شده در مورد این کلیپ بهمون بگید؟

    - واسه شروع اولین اهنگم دوست داشتم هم عربی لبنانی بخونم و هم فارسی.که هم هموطنان عزیزم گوش بدن و هم کشورهای عربی و خوشبختانه این اهنگ در همه کشورهای عربی بازتاب خوبی داشت. و از من به عنوان نخستین خواننده مسلط به زبان عربی لبنانی و فارسی نام بردن که این امر به من روحیه بیشتری واسه ادامه داد

    -برای آینده چه برنامه ای داری؟ میخوای بازم تک تراک بدی یا آلبوم؟

    - در حال ساخت چند قطعه از البوم تقویم هر سال به همراه خانم نگاه h که قطعا از پدیده های سال موسیقی خانم کشور خواهد بود هسیتم که با همکاری دوستان داخل و خارج از کشور هست .امیدوارم با برنامه ریزی دقیق بتونیم تا اذر ماه دو تا کلیپ برای شبکه های فارسی زبان ارائه بدیم

    - بیشتر دوست دارید اهنگ فارسی بخونید یا عربی ؟

    -من هم دوست دارم عربی لبنانی بخونم و هم عربی کلاسیک و خلیجی و هم فارسی / و دارم همزمان در چند اهنگ جداگانه این کار رو انجام میدم. کلیپ اهنگ های عربی من رو با کمک دوستان خارج از کشور در 10 شبکه عربی وخلیجی برای پخش ارائه خواهم داد و طبق توافق هایی که شده از من و خواننده های عربی حمایت میکنن واهنگهای فارسی رو هم برای شبکه های فارسی زبان

    در ایران خواننده های لبنانی مانند . الیسا و راغب علامه و نانسی عجرم و . . . و خواننده های عربی مصری مانند عمرو دیاب و . . . با اینکه به زبان عربی میخونن ولی طرفداران ایرانی زیادی دارن/ من در ایران زندگی میکنم و به خواندن و زبان لبنانی تسلط دارم

    - طی چند سال گذشته مجوز گرفتن خیلی راحت شده، فکر کسب مجوز نیستی؟

    - نه متاسفانه . من با نظر شما مخالف هستم.مجوز گرفتن در ایران هنوز هم کار سختی هست و خرج و دوندگی زیادی لازم دارد و متاسفانه دارم میبینم خیلی از هنرمندان ما در حالی که البوم میدن و هزینه میکنن شاید 10 در صد هزینه به انها از طریق البوم برگشت نمیخوره .برای مجوز باید ده ها بار به تهران مسافرت کرد و خیلی از مشکلات دیگر که همه در جریان هستن.

    -نظر شما راجب خواننده هایی که اهنگ کاور از خواننده های بقیه کشورها میخونن چیه؟

    - در صد زیادی از خوانند های ایرانی و معروف و محبوب با اهنگ کاور ستاره و موفق شدن . و حتی اهنگسازان معتبر ایرانی این اهنگها رو به نام خودشون ثبت میکنن و خودشون رو اهنگساز این اهنگها میدونن در صورتی که این کاملا غیر حرفه ای هست و به موسیقی ما کمک نمیکند

    .

    -یه خاطره موسیقیای تعریف کن(اگه دوس داری)خاطره های تلخ بیشتر تو ذهنم هست و ترجیح میدم که نگم

    -و حالا بهترین ترانه سرا بهترین آهنگساز و بهترین تنظیم کننده ی ایران رو از نظر خودت معرفی کن.

    - به نظر من بهترین وجود ندارد.هر ترانه سرایی و اهنگسازی و هر تنظیم کننده ای به سبک خاص خودش کار میکنه . در مورد ترانه بگم . من ترانه هایی رو از بهترین ترانه سرا ها دیدم که به خاطر اسم اونها میگن ترانه زیباست ولی چیز خاصی درش نیست ولی از ترانه سرا هایی که معروف نیستن ترانه هایی  دیدم که اینقدر زیبا بودن که راحت میشه باهاشون ارتباط برقرار کرد و بارها خوند و لذت برد . متاسفانه در ایران بیشتر به اسم نگاه میکنن تا به خود ترانه.و انتخاب بهترین اهنگساز و تنظیم کننده هم کار سختیه

    از دیدگاه احمد

    -موسیقی. تموم زندگی من هست

    -شعر. ارامم میکند

    -بهترین دوست. ادیبه A

    -قرمز یا آبی.عشق من آرسنال شهر لندن

    -اگلو در موسیقی. الیسا و اندی مددیان

    -بهترین و بد ترین روز زندگیت...

    -روزهای بد من زیاد هستن ولی بدترین روز زندگیم سه ساله که بودم طب شدید کرده بودم و یک پرستار به من امپول اشتباهی زد و از ناحیه پای چپ فلج اطفال شدم و الان معلول هستم و با عصا راه میرم .نمیدونم اون پرستار الان کجا هست ولی بخشیدمش و براش ارزوی خوشبختی میکنم/ ناراحت نیستم چون خواست خدا بوده / ولی بهترین رو نداشتم

    یه آرزو کن...ارزو دارم روزی رو ببینیم که هیچ جوانی درگیر اعتیاد نباشه و اعتیاد در جامعه ما ریشه کن بشه

    احمد جان ممنون از اینکه وقتو در اختیار ما گذاشتی انشالله به زودی شاهد پیشرفت هر چه بیشتر شما باشیم

    خواهش میکنم ممنون از شما و سایت خوبتون. در آخر تشکر میکنم از ترانه سرای جوان و با استعداد آقای محمد امین ناجی و تیم مدیریت سایت گنجینه



    مطالب مرتبط
    دیدار با «علیمحمد افغانی»
    مصاحبه با علی اشرف درویشیان
    مصاحبه با سیمین بهبهانی
    مصاحبه با مریم حیدر زاده
    دیدگاه کاربران
      hosain در 1392/08/03 ساعت 13:36 گفته :

      عالی بود

      دیس لاو در 1392/03/30 ساعت 3:26 گفته :

      كجاي زندگیتم?

      .shirin-0nlygad. در 1392/03/27 ساعت 19:35 گفته :

      سلام *خوبی
      لطفا اهنگاتو بیشتر کن صدات با عربی مهشره
      مواظب خودت باش امیدوارم خوشبخت بشی
      بیادتم@

      محمد عبدالخانی در 1348/10/11 ساعت 15:15 گفته :

      سلام احمد جان من از عبدالخان هستم وسایت شما را دیدم وخیلی خوشحال شدم و ارزوی موفقیت برای شما می خوام

    ارسال دیدگاه
    کد امنیتی رفرش
    بلوک پایین
    نرم افزار





















    تبلیغات
    بلوک چپ
    ورود به سایت
    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضویت
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آخرین مطالب ارسالی سایت
    مطالب محبوب
    مطالب تصادفی
    بلوک چپ
    تبلیغات متنی
    محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
    YOUR ADS
    تبلیغات متنی
    محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
    YOUR ADS
    تبلیغات متنی
    محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
    YOUR ADS