صفحه اصلی نقشه سایت خوراک
تبلیغات
تبلیغات شما
محصول پرفروش فروشگاه
Title
عنوان محصول
قیمت : ...
خرید پستی
توضیحات محصول
برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 1 مراجعه کنید.
تبلیغات شما
تبلیغات شما
نفس برآمد و کام از تو بر نمی‌آید-حافظگفتم غم تو دارم گفتا غمت سر آید|حافظبیوگرافی فرشته ساریسبز  |  قيصر امين پورداستان «یه دست و دو هندوانه»  از آنتوان چخوفبيوگرافي صادق هدايتبشنو اين ني چون شکايت مي‌کندگم شدم در سر آن کوي مجوييد مرا-امير خسرو دهلوياهواز، حوالیِ جُندی‌شاپور داستان بوف کور از صادق هدایت
بلوک راست
موضوعات
  • شاعران نامی
  • شاعران کلاسیک
  • شاعران جهان
  • نویسندگان ایرانی
  • نویسندگان جهان
  • داستان
  • شعر
  • زندگینامه
  • مصاحبه
  • کتاب
  • گالری تصاویر
  • نقاشی
  • آموزش
  • اخبار
  • آمار
    ● آمار مطالب کل مطالب : 416 کل نظرات : 273 ● آمار کاربران افراد آنلاین : 7 تعداد اعضا : 446 ● آمار بازدید بازدید امروز : 175 بازدید دیروز : 612 بازدید کننده ارمزو : 100 بازدید کننده دیروز : 169 گوگل امروز : 1 گوگل دیروز : 118 بازدید هفته : 1,745 بازدید ماه : 1,159 بازدید سال : 64,263 بازدید کلی : 1,461,968 ● اطلاعات شما آی پی : 18.220.64.128 مروگر : Safari 5.1 سیستم عامل :
    آرشیو
    لینک های روزانه
    نویسندگان
    لینک های دوستان

    Image
    قیمت
    خرید پستی

    برای ویرایش این بلوک به قسمت تنظیمات بلوک های دلخواه > بلوک فروشگاه شماره 2 مراجعه فرمایید.

    بلوک وسط

    آخرین ارسالی های انجمن

    عنوان پاسخ بازدید توسط
    بیاین مشاعره 23 4555 hadiramesh1376
    من امینم شمام خودتونو معرفی کنین 13 3897 saye
    بیوگرافی سهراب سپهری 1 5372 arezootam
    داستان های طنز 7 3319 guis
    دانلود دیوان حافظ و گلاستان سعدی 1 2009 dorkman
    زوال 0 1292 akmin91
    جدید ترین آیا میدانید 91 0 2364 editor
    1 اردیبهشت روز بزرگداشت سعدی شیرازی 1 1600 mrbavandpoor
    توانایی زبان فارسی در معادل‌سازی 0 1513 editor
    زاویه دید در داستان 0 1711 editor
    «بچه‌های بدشانس» دوباره به نمايشگاه می‌آيند 0 1181 editor
    نگاهي به مجموعه داستان «روياي مادرم» 0 1300 editor
    25 فروردین روز بزرگداشت عطار نیشابوری 0 1232 editor
    بیوگرافی ناصرخسرو حارث قبادیانی 0 1522 editor
    بیوگرافی دکتر محمد علی اسلامی ندوشن 0 2478 editor
    بیوگرافی دکتر محمد معین 0 1292 editor
    آموزش قالب شعری قصیده 0 1411 editor
    بیوگرافی مرتضی کاتوزیان 0 1429 editor
    بیوگرافی جمشید هاشم پور 0 1339 editor
    الفبای قصه نویسی 0 1216 editor
    شعر خلیج همیشه فارس 0 1740 editor
    بیوگرافی زهرا اسدی 0 1619 editor
    بیوگرافی آنتوان چخوف 0 1155 editor
    بیوگرافی فرشته ساری 0 1226 editor
    بیوگرافی صادق هدایت 0 1499 editor
    بیوگرافی خیام نیشابوری 0 1331 editor
    داستان های کوتاه کوتاه 2 2116 editor
    بیوگرافی حافظ شیرازی 0 2473 editor
    زندگینامه مرحوم قیصر امین پور 0 10318 editor
    بیوگرافی فروغ فرخزاد 0 3172 editor

    بیوگرافی سیمین دانشور

    hamid
    17:57
    بازدید : 1389






    سیمین دانشور (زاده ۸ اردیبهشت سال ۱۳۰۰ خورشیدی در شیراز – ۱۸ اسفند سال ۱۳۹۰ خورشیدی در تهران) نویسنده و مترجم ایرانی است. وی نخستین زن ایرانی است که به صورتی حرفه ای در زبان فارسی داستان نوشت. مهمترین اثر او رمان سووشون است که نثری ساده دارد و به ۱۷ زبان ترجمه شده است و از جمله پرفروش ترین آثار ادبیات داستانی در ایران محسوب میشود. دانشور همچنین عضو و نخستین رئیس کانون نویسندگان ایران بود.

    به ادامه مطلب مراجعه کنید

    بیوگرافی فرشته ساری

    admin
    22:19
    بازدید : 1218

    بیوگرافی فرشته ساری
    بیوگرافی نویسنده معاصر-فرشته ساری
    فرشته ساری متولد ۱۳۳۵- تهران . در رشته انفورماتیك (علوم كامپیوتر)تحصیل کرده و در رشته ادبیات روسی ادامه تحصیل داده است.


    از آغاز دهه۶۰ به ادبیات روی آورده. نخستین كتاب او، یك مجموعه شعر به نام پژواك سكوت در اواخر سال ۱۳۶۵ منتشر شد و پس از آن چهار مجموعه شعر به نامهای: قابهای بی تمثال، شكلی در باد، جمهوری زمستان، روزها و نامه ها و ۶ رمان به نامهای: مروارید خاتون، جزیره نیلی، آرامگه عاشقان، میترا، عطر رازیانه، پریسا منتشر كرده است.

    یك مجموعه داستان هم به نام چهره نگاری دنیا منتشر كرده است. علاوه بر این همه تعدادی كتاب برای كودكان و نوجوانان و گزیده اشعار بوریس پاسترناك را ترجمه كرده است.

    فرشته ساری جایزه لیلیان هلمن- داشیل هامت را در سال ۱۳۷۷ و جایزه شعر پروین اعتصامی را برای مجموعه شعر روزها و نامه ها در سال ۱۳۸۳ به دست آورده است.

    تعدادی از داستانهای كوتاه او به زبانهای كردی، انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، لهستانی و هلندی ترجمه و در گزیده ها منتشر شده است. پاره ای از شعرهایش نیز به زبان های كردی، انگلیسی، آلمانی و هلندی ترجمه شده است.

    بیوگرافی مرتضی مودب پور

    admin
    0:51
    بازدید : 3896

    آ قای مودب پور ! رمان نویس ایرانی! سنش را نمی دانیم ! چهره او را ندیده ایم ! فقط و فقط می دانیم نامش " م. مودب پور " است ! بعضیا می گویند نامش مرتضی هست که اونم احتمال و شایعه ست ! مودب پور هفت رمان نوشته : 1. پریچهر 2. یاسمین 3. شیرین 4. یلدا 5. گندم 6. رکسانا 7. خواستگار یا انتخاب از کتاب آخری فیلم انتخاب به کارگردانی تورج منصوری و بازی فتحعلی اویسی و ماهیا پطرسیان ساخته شده است ! احتمالا کتاب انتخاب را نخوانده اید این کتاب در سکوت خبری اواخر سال 84 منتشر شد و استقبالی هم از این کتاب نشد ! البته من نخوندمش ولی ظاهرا شیوه نگارش این کتاب مانند کتابهای قبلی نیست ! به هر حال غرض از ایجاد تاپیک انتخاب بهترین اثر مودب پور و هم چنین بحث و گفتگو درباره محتوی کتابها و شخصیت مودب پور می باشد .

    بيوگرافي محمد بهمن بيگي

    admin
    23:05
    بازدید : 2345

    بيوگرافي محمد بهمن بيگي

    بهمن‌بیگی که سال‌های زیادی از عمرش را به ارتقای فرهنگ و سواد در میان عشایر خصوصا عشایر جنوب کشور و استان فارس، اهتمام ورزیده بود، بر اثر عفونت ریوی به دیار باقی شتافت. محمد بهمن‌بیگی سال 1299 در ایل قشقایی و در خانواده محمودخان کلانتر تیره بهمن‌بیگلو از طایفه عمله قشقایی به هنگام کوچ دیده به جهان گشود. او پس از پایان دوره کارشناسی حقوق در دانشگاه تهران، در راستای سیاست‌های دولت وقت کوشش خود را برای برپایی مدرسه‌های سیار برای بچه‌های ایل آغاز کرد و با پی‌گیری‌های خود توانست برنامه سوادآموزی عشایر را به تصویب برساند. بهمن‌بیگی در اقدامی سخت موفق شد دختران عشایری را نیز به مدرسه‌های سیار جلب و نخستین مرکز تربیت معلم عشایری را بنیان‌گذاری کند. او به واسطه آن‌چه کوشش پی‌گیر در راه سوادآموزی به هزاران کودک ترک، لر، کرد، بلوچ، عرب و ترکمن، اعلام شد، برنده جایزه سوادآموزی سازمان یونسکو شد. او تجربه‌های آموزشی خود را به شکل کتاب و در قالب داستان نوشته و منتشر کرده است که از جمله آثارش به "عرف و عادت در عشایر فارس"، "بخارای من ایل من"، "اگر قره‌قاچ نبود"، "به اجاقت قسم و طلای شهامت" می‌توان اشاره کرد....

    بيوگرافي جرج برنارد شاو

    admin
    21:44
    بازدید : 2009

    بيوگرافي جرج برنارد شاو

    "برنارد شاو"، سيماي درخشان درام انگلستان و استاد كمدي نويس عصر و منتقد اجتماعي، در سال 1856 از خانواده اي پروتستان در "دابلين" به دنيا آمد. پدر او، "جرج كار شاو"، كارمند دون پايه ي [ =درجه پايين ] دولت و تاجر عمده ي فروش غلات و مادرش، "لوسينا اليزابت شاو"، دختر يك زميندار بازنشسته بود. وي در زمينه ي موسيقي و آواز، ذوق و مهارت ويژه اي داشت، از اين رو فرزند خود را با موسيقي و آثار برخي از آهنگسازان آشنا كرد.

    بيوگرافي طاهره صفّارزاده

    admin
    19:27
    بازدید : 3194

    بيوگرافي طاهره صفّارزاده

    دکتر طاهره صفّارزاده شاعر، نويسنده‌، محقق و مترجم در 27 آبان 1315 در سيرجان در خانواده‌اي متوسط كه پيشينه‌اي عرفاني داشتند متولد شد. در 6 سالگي تجويد و قرائت و حفظ قرآن را در مكتب محل آموخت‌. تحصيلات ابتدايي و متوسطه را در كرمان گذرانيد. نخستین شعر را در 13 سالگي سرود كه نقش روزنامه ديواري مدرسه شد. اولين جايزه شعر را كه يك جلد ديوان جامي بود در سال چهارم دبيرستان به پيشنهاد دکتر باستاني پاريزي كه آن زمان از دبيران دبيرستان بهمنيار بود، از رئيس آموزش و پرورش استان دريافت كرد...

    بیوگرافی زویا پیرزاد

    admin
    21:12
    بازدید : 1154

    بیوگرافی زویا پیرزاد

    زویا پیرزاد نویسنده و داستان نویس معاصر در سال ۱۳۳۱ در آبادان به دنیا آمد و در همان جا به مدرسه رفت

    وی بعدها به تهران آمد و در این شهر ازدواج کرد و دو پسرش ساشا و شروین را به دنیا آورد. پیرزاد پیش از روی آوری به داستان نویسی کتاب‌هایی ترجمه کرد که از جمله ‌آنها می‌‌توان به «آلیس در سرزمین عجایب» اثر لوییس کارول و کتاب «آوای جهیدن غوک» که مجموعه‌ای است از هایکوهای شاعران آسیایی اشاره کرد.

    بیوگرافی محسن مخملباف

    admin
    6:51
    بازدید : 3232

    بیوگرافی محسن مخملباف

    محسن مخملباف، (متولد ۸ خرداد ۱۳۳۶ در تهران)، نویسنده و کارگردان ایرانی است. او به عنوان یکی از تاثیرگذارترین و بحث برانگیر ترین نویسندگان و کارگردانان سینمای ایران شناخته می شود. او هم اکنون رییس آکادمی فیلم آسیایی است. فیلم های او در بسیاری از جشنواره های معتبر سینمایی نمایش داده شده و جوایز متعددی نیز کسب کرده است. مخملباف به موج جدید سینمای ایران تعلق دارد.

    بیوگرافی محمد علی جمالزاده

    admin
    14:08
    بازدید : 1905

    خلاصه : سيد محمد علي جمال زاده فرزند سيد جمال الدين واعظ در سال 1270 در اصفهان متولد شد . پس از اتمام تحصيلات مقدماتي به بيروت رفت و در سال 1915 به دعوت انجمن مليون ايران براي مبارزه عليه روس و انگلستان عازم برلن شد. بعد از پراكنده شدن جمع مليون ، مدتي در برلن ماند و از آنجا به ژنو رفت و در دفتر بين اللملي كار ، در ژنو شروع به فعاليت كرد . وي در دوران جنگ جهاني دوم در ژنو منزوي شد و دل به به خواندن و نوشتن مقالات و داستان هاي خود خوش كرد . جمالزاده در عهد زمامداري رضاشاه تقريبا خاموشي گزيد ولي در مواردي نيزكارهايي همچون نشر « مجله علم و هنر » را در ژنو به انجام رساند. با فرارسيدن شهريور 1320 حيات ادبي او شروع شد و چند داستان در تهران از او به چاپ رسيد كه مهمترين آن « يكي بود يكي نبود » با سبكي خاص ، نگاه ها را به سو ي آثار او معطوف ساخت . جمال زاده تا پايان زندگي در ژنو به سر برد و سرانجام در سال 1376 دار فاني را وداع گفت .

    بیوگرافی رينوسوكه آكوتاگاوا

    admin
    6:27
    بازدید : 705

    رينوسوكه آكوتاگاوا نويسنده نامدار ژاپني به سال 1892 به دنيا آمد. درسال 1914 آغاز به نوشتن داستان هاي كوتاه كرد واز آن پس تازماني كه دست به خود كشي برد (1927) داستان هاي ؛ مقالات؛ ترجمه ها ونمايشنامه هايي به رشته تحرير در آورد.

    آكوتاگاوا به دوره مسيحيت ژاپن (اواخر قرن16) يعني زماني كه تعداد از دين برگشتگان تقريباً به دو هزار تن مي رسيد؛ سخت گرايش پيدا كرد ودرباره آن دست هاز دين برگشتگان سرسختي كه مي گفتنمد در قرن هفدهم بر اثر تحريم مسيحيت در كوه هاي جنوب ژاپن پنهان شده وبه مذهبشان را دزدانه ترويج مي كرده اند ؛ به تفحص پرداخت و به افسانه هايي كه از اين گروه بر سر زبان ها بود دلبستگي خاصي در خود احساس كرد.

    بلوک پایین
    کل صفحات : 31 2 3 صفحه بعد
    نرم افزار





















    تبلیغات
    بلوک چپ
    ورود به سایت
    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضویت
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آخرین مطالب ارسالی سایت
    مطالب محبوب
    مطالب تصادفی
    بلوک چپ
    تبلیغات متنی
    محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
    YOUR ADS
    تبلیغات متنی
    محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
    YOUR ADS
    تبلیغات متنی
    محل تبلیغات متنی شما با قیمت ارزان
    YOUR ADS